Naujos padangos: gamintojų naujienos - „Yokohama AD08R“: pilnas „Rezulteo“ atliktas testas

„Yokohama AD08R“: pilnas „Rezulteo“ atliktas testas

Naujos padangos Paskelbta 2014-08-19 Edgaras

Pusiau slidžių padangų kategorijoje „Yokohama“ visada užėmė svarbią vietą. Naujausias gamintojo produktas AD08R turi didžiulį potencialą, kurį mes galėjome įvertinti per ištvermės lenktynes, kurios vyko „Magny Cours“ trasoje, važiuodami „Mitjet 2l“ automobiliu.

Yokohama Advan AD08R „Rezulteo“ lenktynėse su „Yokohama Advan AD08R“ „Magny-Cours“ trasoje - Nuotraukos © : rezulteo

 Japonų gamintojas „Yokohama“ siūlo platų ir turtingą gaminių asortimentą. Vis dėlto, didžiausią reputaciją pelniusios gamintojo sportinių ir ypatingų sportinių padangų gamos.

Pusiau slidžių padangų kategorijoje „ Yokohama“ siūlo nepakeičiamas A032R ir A048, kurios tapo tikromis dienos lenktynių, taip pat kitų lenktynių ir važiavimų žvaigždėmis.

Advan Neova AD08R, kurios pakeičia AD08, siūlo ne tokį radikalų pakreipimą nei keičiamos padangos ir daugiau griovelių, siekiant pagerinti vandens šalinimą.

Daugiau informacijos apie technines specifikacijas rasite specialiai tam skirtame straipsnyje

 

Visapusiškas testas

„Yokohama France“ mums suteikė galimybę išbandyti šias padangas optimaliomis sąlygomis: ištvermės lenktynėse  „Magny-Cours“ trasoje su „Mitjet“ automobiliu. Privilegijuotas testo formatas leidžia tiksliai įvertinti padangų charakteristikas. 

„Yokohama AD08R“ su „Mitjet“Nuotraukos © : rezulteo

 

Rėmas

Nors padangos AD08R yra kelių padangos, „Yokohama“ mums leido jas išbandyti su tikru lenktyniniu automobiliu: „Mitjet 2L“.

Šis prototipas su vamzdine važiuokle, varomas 4 cilindrų dvilitriu „Clio RS 4“ varikliu, pasižymi daugiau nei 200 AG galingumu. Galia perduodama galiniams ratams per sekvencinę pavarų dėžę. Automobilis sveria maždaug 800 kilogramų.

„Mitjet“ naudojimas, siekiant įvertinti lengviesiems automobiliams skirtas padangas, turi keletą privalumų. Visų pirma, šio automobilio bendra struktūra ir dydis gana artimi paprastam lengvajam automobiliui. Be to, jis pagal nustatytą formatą varo padangas kelyje, kur prastesnis sukibimas, kur reikia ištvermės ir greičiau dėvisi padangos.  

„Mijet“ automobiliams uždėtos AD08R, 255 40R18 dydžio padangos. Kiekvienam automobiliui paskiriamos 8 padangos, kurių turi užtekti visam važiavimui, t. y. maždaug 50 važiavimo valandų, paskirstytų į 7 važiavimus (testai, kvalifikaciniai važiavimai, lenktynės).

„Mitjet 2l“ ant pakylosNuotraukos © : rezulteo

 

Įjungimas

Integravus sekvencinės pavarų dėžės veikimo režimą, „Mitjet“ važiuoja kaip bet kuris sportinis automobilis, nepaisant griežto dizaino. Vis dėlto, prieš lenktynes  būtina atlikti išankstinį pravažinėjimą ir susipažinti su trasa.

Pirmieji kvalifikacinio važiavimo ratai atskleidžia, kad „Yokohama AD08R“ padangų temperatūra gana greitai pakyla. Jau po kelių posūkių guma pasiekia optimalaus sukibimo slenkstį. Pirmasis bandymas nesukelia dvejonių dėl automobilio, jo padangų potencialo ir visumos suderinamumo!

Atlikus bendrą mūsų „Mitjet“ patikrinimą paaiškėja, kad padangos beveik nesusidėvėjusios dėl neutralios geometrijos ir puikiai sureguliuoto slėgio. Aplinkybės taip pat lemia lenktynių strategiją, ir man teko dalintis sėdyne su kolega žurnalistu iš „Motorsport“ žurnalo bei Patrick Lhoste, „Yokohama France“ generaliniu direktoriumi. Per 2 sesijas 3 valandų lenktynėse planavome keistis prie vairo kas 40 minučių. 

„Mitjet 2l“ važiuoja „Magny-Cours“Nuotraukos © : rezulteo

 

AD08R bandymas lenktynėse

Važiuojant su patyrusia įgula „Mitjet“ nesunkiai pasiektų pergalę, bet mums lenktynių tenka laukti su dideliu nerimu, nepamirštant savo tikslo įvertinti AD08R savybes važiuojant ekstremaliomis sąlygomis.

Visi lenktynių mėgėjai žino, kad važiuoti lenktynių trasoje padangoms 40 minučių yra sudėtinga. Galiausiai jos perkaista, o tai tiesiogiai veikia padangų efektyvumą.

Mes tikimės daug iš japoniškų padangų (pats laikas prisipažinti)! Aš perimu „Mitjet“ vairą, kai jis lenktynėse jau pravažiavęs ilgiau nei 1 valandą. Tačiau jis važiuoja taip pat švelniaitiksliai ir efektyviai kaip ir per kvalifikacinį važiavimą.

Važiuodamas pirmuosius ratus susipažįstu su keliu ir stengiuosi prisitaikyti prie kitų dalyvių ritmo. „Magny-Cours F1“ trasa yra reikli ir skirta vidutinio dydžio automobiliams, kaip galite matyti įraše, darytame salone įmontuota kamera: 

Kai kurios greitosios zonos yra tikros padangų teisėjos. Ypač turimas galvoje didysis posūkis po tiesios linijos, 5-osios gale. Šioje greitojoje dalyje AD08R sukibimas yra pavyzdinis, tikslus ir nevaržomas. Padangos rieda kilpa ir siūlo nuoseklų sukibimą su pakankamai ribotu nukrypimu nuo linijos.

„Nürburgring“ ir „Imola“ atkarpose nesunku išlaikyti šoninę kontrolę dėl sukibimo atliekant didelius posūkius ar staigiai stabdant posūkiuose.

Nusidėvėjimo lygis važiuojant lenktynėse yra palyginti žemas, o padangų sukibimas yra nuoseklus per visas lenktynes, nepaisant gerokai 30 °C viršijančios oro temperatūros.

Vairavimo patirtis yra tokia įdomi ir unikali, kad garbinga vieta galutinės reitingų lentelės viduryje kelia šypseną.

 

Įsijauskite į lenktynių nuotaiką žiūrėdami nuotraukas:

 

Išvados

Apskritai, galutinės išvados yra teigiamos ir netgi labai. AD08R yra universalios, efektyvios ir patvarios padangos. Jos puikiai tinka sportinių automobilių vairuotojams, ieškantiems visapusiško produkto, taip pat lenktynių mėgėjams.

Tačiau šie pojūčiai ir efektyvumas, iš dalies susiję su automobilio techninėmis charakteristikomis, ir padangoms būdingos savybės šiek tiek skirsis važiuojant paprastu lengvuoju automobiliu, atsižvelgiant į transporto priemonės svorį ar geometriją.

 

Norėtume ypač pravažinėjimą  padėkoti Patrick Lhoste iš „Yokohama France“, kuris leido mums sudalyvauti šiose lenktynėse ir išbandyti AD08R išskirtinėmis sąlygomis. Taip pat nuoširdžiai dėkojame Mitjet“ organizacinei komandai ir kitiems ekipažams už svetingumą ir bičiulystę.