Naujos padangos: gamintojų naujienos - Vredestein Ultrac Vorti R: itin sportiškos patrauklaus dizaino padangos

Vredestein Ultrac Vorti R: itin sportiškos patrauklaus dizaino padangos

Naujos padangos Paskelbta 2013-04-08

Tarp naujų padangų, pristatytų Ženevos automobilių parodoje, didelį įspūdį padarė „Vredestein“ „Ultrac Vorti R“. Su Giugiaro dizainu ir itin sportišku charakteriu, olandų įmonės naujausias kūrinys pateikė puikių argumentų, kurie pritraukė prabangius sportinių automobilių gamintojus: „Porsche 911“, „Lamborghini Gallardo“, „Audi R"…

 Vredestein Ultrac Vortic R Padangų „Vredestein Ultra Vortic R“ protektorius - Nuotraukos © : Vredestein

 

Visų pirma pribloškia unikalus padangų Vredestein Ultrac Vorti R dizainas. Italų dizaineris Giugiaro siūlo elegantiškų ir patrauklių linijų asimetrišką profilį, kurio šonuose matyti keli anglies brūkšneliai. Tačiau estetika – ne vienintelis šių padangų argumentas. Gamintojas žada puikias eksploatacines savybes važiuojant dideliu greičiu: sukibimą, manevringumą, stabilumą ir važiavimo komfortą. Vredestein Ultrac Vorti, Ultrac Vorti R skirtos galingų automobilių (Porsche 911Lamborghini Gallardo, Audi R8…) vairuotojams, kurie nori išnaudoti visą savo automobilio potencialą.

 

„Vredestein“ padangų „Utrac Vorti R“ vaizdo pristatymas

 

Maksimalus sukibimas

Padangos Vredestein Ultrac Vorti R turi ypač platų protektorių, kuris pagerina automobilio sukibimą ir manevringumą, ypač posūkiuose. Plačios juostos, esančios ties išoriniu petimi, pagerina šoninį sukibimą.

Ultrac Vorti R gumos sudėtyje yra kelios dervos, kurios aktyvuojamos esant skirtingai temperatūrai. Rezultatas: padangos išsaugo aukštą sukibimo lygį esant dideliems temperatūros pokyčiams ir ilgai išlieka efektyvios.

 

Stabilumas ir tikslumas

 

 

 

Nuotraukos ©  

1/
 

 

Padangos Vredestein Ultrac Vorti R specialiai sukurtos galingiems automobiliams: diržo juostos kampas padeda padidinti sąlyčio su keliu plotą, o protektoriuje padarytas griovelis pagerina gumos vėsinimą ir tokiu būdu leidžia automobiliui išlaikyti manevringumą važiuojant dideliu greičiu.

Sukurti specialūs žiediniai grioveliai, kompensuojantys šonines jėgas posūkiuose. Vidinė pusė turi 30° išlenktą briauną, kuri užtikrina, kad slėgis tolygiai pasiskirstytų ant kelio paviršiaus važiuojant dideliu greičiu.

Padangos Ultrac Vorti R, įvertintos greičio indeksu Y, tinka važiuoti didesniu nei 300 km/val. greičiu.

 

Prieinamumas

Ultrac Vorti RNuotraukos © : Vredestein



Dauguma automobilių yra su galiniais varomaisiais ratais, todėl jiems reikia skirtingo dydžio priekinių ir galinių padangų. Dėl šios priežasties, „Ultrac Vorti R“ sukurtos 5 dydžių priekinei ašiai (nuo 235/35 ZR 19 iki 265/30 ZR 21) ir 10 dydžių galinei ašiai (nuo 235/35 ZR 19 iki 305/25 ZR 21).

 

 

 

 

Glaudesnis „Vredestein“ ir „Hamann“ bendradarbiavimas

„Hamann“ ir „Vredestein“ bendradarbiavimasNuotraukos © : All Rights Reserved

Hamann M5 su „Vredestein“ padangomis „Ultrac Vorti R“, pažymėtomis „Hamann“ ženklu

Dizainas, efektyvumas, tobulumas: štai trejetas, kuris leido Hamann įsiterpti į nedidelį automobiliams stilių kuriančių įmonių ratą. Šiandien Vokietijos įmonė individualizuoja prestižinių prekės ženklų, pavyzdžiui, BMW, Aston Martin, Roll-Royce, Mercedes-Benz ar Range Rover modelius. Pastaraisiais metais Hamann ir Vredestein nusprendė sujungti savo patirtį ir pasiūlyti padangas, atitinkančias transporto priemonių našumą. Po sėkmingos patirties, kai ant Range Rover Evoque buvo uždėtos „Vredestein Ultrac SUV Sessanta“ 295/30 ZR 22 dydžio padangos, du gamintojai suvienijo savo jėgas kurdami padangas BMW M5 ir M6 automobiliams. Vredestein net sukūrė padangas Ultrac Vorti Rarborant su „Hamann“ logotipu ant šono.