Naujos padangos: gamintojų naujienos - „Toyo“ žieminės padangos: „Rezulteo“ atliktas bandymas

„Toyo“ žieminės padangos: „Rezulteo“ atliktas bandymas

Naujos padangos Paskelbta 2014-03-12 Edgaras

Gamintojas „Toyo“ labiausiai išgarsėjo kaip sportinių padangų gamintojas. Norėdamas atitaisyti šią neteisybę, japonų gamintojas mums pristato naują žieminių padangų asortimentą, kad galėtume jį palyginti su rinkos lyderiais.

Toyo Tests Snowprox Rezulteo teste trois nouveaux pneus hiver Toyo sur circuit ! - Nuotraukos © : rezulteo

 Toyo  varomoji jėga yra aistra automobiliams. Nors jau kelerius metus gamintojas vysto ir plečia savo gaminių, tokių kaip NanoEnergy, asortimentą, visureigių ir sportinių automobilių gamos skirtos specializuotiems sektoriams.

Todėl natūralu, kad „Proxes“ gama skirta sportinių automobilių savininkams ir ypač „track days“ specialistams, kuriems specialiai sukurtos Proxes R888. Padangos taip pat garsėja savo agresyviu dizainu bei neįtikėtinu sukibimu

„Toyo“ mus pakvietė į Val Thorens (Prancūzija) lenktynių trasą, norėdamas įrodyti, kad be sportinių padangų gamos, japonų gamintojas užima svarbią vietą žieminių ir šiaurės šalių padangų srityje.

Iššūkį į aukštesnį lygį pakėlė „Toyo“ pateiktas pasiūlymas surengti tiesioginę konfrontaciją su žieminėmis Nokian padangomis, pasižyminčiomis itin aukštu lygiu.

Bandymui buvo pasiūlyti trys gaminiai, todėl mes jums pristatome didesniu universalumu pasižyminčias šiaurės šalių padangas, skirtas važiuoti pačiomis ekstremaliausiomis sąlygomis: Snow Prox S943Observe GSi-5 ir Observe G3-Ice.

„Snow Prox S943“: žieminės padangos, skirtos važiuoti kelyje

Toyo VolkswagenNuotraukos © : rezulteo

Bandymas pradedamas su pavyzdinėmis „Toyo“ žieminės gamos padangomis S943. Šias padangas, skirtas kompaktiškiems automobiliams, sedanams ir vidutiniams sedanams, galima įsigyti 42 dydžių nuo 14 iki 17 colių.

Jos pagamintos pasitelkus naujausias gamintojo technologijas ir panaudojus naują gumos mišinį, kuris padeda sumažinti pasipriešinimą riedėjimui, o guma išlieka standi bet kokioje temperatūroje.

Protektorius išsiskiria plačiais išilginiais kanalais, kuriais efektyviai šalinamas vanduo ir sniegas.

Kad suteiktų mums galimybę įvertinti šių padangų efektyvumą, „Toyo“ nusprendė palyginti jas su Continental ContiWinterContact TS 830 P, 225/45R17 91H, automobiliu VW Golf VII  laisvai važiuojant plonu sniego sluoksniu padengtu keliu.

Reikia pripažinti, kad važiuojant tokiomis sąlygomis abiejų gamintojų padangų efektyvumas yra labai panašus. „Toyo“, kuris šioje konfrontacijoje buvo laikomas autsaideriu, nusipelnė teigiamų įvertinimų.

„Continental“ padangos yra itin stabilios, bet reikalauja didesnio vairo kampo nei „Toyo“, kuris išsiskiria puikiu sukibimu. Abiem atvejais padangos pasižymi geromis eksploatacinėmis savybėmis, todėl prieš pateikdami galutines išvadas, privalėjome jas palyginti kitomis sąlygomis (ant asfalto, sauso, šlapio kelio ir kt.). 

 

„Observe GSi-5“: padangos atšiaurioms važiavimo sąlygoms

Toyo test Hakkapeliitta RNuotraukos © : rezulteo

GSi-5 yra labiau tipinis produktas,  skirtas būtent atšiaurioms važiavimo sąlygoms ir reguliariam važiavimui sniegu padengta kelio danga.

Mes turėjome progą palyginti sedanams, visureigiams ir SUV automobiliams skirtas padangas su garsiomis Nokian Hakkapeliitta R padangomis, pasinaudoję automobiliu su visais varomaisiais ratais (Audi Q5 Quattro).

Mums buvo pasiūlyta išbandyti šias padangas slalome su nuolydžiu. Šviežio sniego sluoksniu, o vietomis ir ledu padengtas kelias leido įvertinti puikų padangų tikslumą ir nuoseklumą. „Nokian“ yra itin tikslios, tačiau „Toyo“ – stabilios ir pasižymi  puikiu balansu tarp priekinės ir galinės ašies.

Apskritai, abiejų padangų efektyvumas yra panašus, net jei jis pasireiškia skirtingais būdais.

Vis dėlto, neįmanoma labiau išskirti kažkurio iš šių gamintojų, tik atkreipiame dėmesį į stulbinantį „Toyo“ efektyvumą, todėl šis gamintojas didžiuojasi galėdamas konkuruoti su garsiausiais žieminių padangų gamintojais. 

 

„Observe G3-Ice“: ekstremalioms važiavimo sąlygoms

Toyo Test AudiNuotraukos © : rezulteo

Mūsų bandymą užbaigia žieminės pačios ekstremaliausios „Toyo“ gamos padangos: Observe G3-Ice, dygliuotos šiaurės šalių padangos.

Pats naujausias gamos modelis išsiskiria dideliu technologiniu bagažu. Pradedant dyglių montavimo technologija, padedančia pagerinti sukibimą ir sumažinti triukšmo lygį.

Padangas galima įsigyti be arba su dygliais, būtent pastarąsias mes ir turėjome progą išbandyti bei dar kartą palyginti su šios kategorijos lyderėmis dygliuotomis Nokian Hakkappelitta 7

Bandymo metu naudojamas Audi A4 automobilis (priekiniai varomieji ratai), kuris važiavo mūsų pagrindinėje bandymo vietoje – ant apledėjusio slalomo. „Toyo“ padangos pasirodo esančios ne tokios tikslios kaip „Nokian“, bet taip pat neutralesnės ir patikimesnės. Tokiomis sąlygomis, „Toyo“ yra pranašesnės, nes ne tokios tikslios padangos yra lengviau valdomos ir pasižymi gerokai didesniu bendru efektyvumu. Važiavimo pojūčiai atspindi skirtingą dizainą bei ypatingą bendrą gaminių tobulėjimą.