Naujos padangos: gamintojų naujienos - „Pirelli Cinturato P1“: ekologiškos padangos, teikiančios vairavimo malonumą

„Pirelli Cinturato P1“: ekologiškos padangos, teikiančios vairavimo malonumą

Naujos padangos Paskelbta 2012-01-06

Su „Cinturato P1“ padangomis „Pirelli“ nori įrodyti, kad įmanoma suderinti ekologiją, saugumą ir važiavimo komfortą. Mažiems ir vidutiniams automobiliams skirtos padangos „Cinturato P1“ žymiai pagerina kuro sąnaudas ir triukšmą, palyginti su „Cinturato P4“ ir P6. Tačiau stabdymo efektyvumas, važiavimo tikslumas ir patvarumas nesuprastėjo.

Nauja Pirelli Cinturato padanga Nuotraukos © : All Rights Reserved

Padangos „Pirelli Cinturato P1“, pritaikytos važiuoti ir mieste, ir greitkelyje, tinka įvairioms transporto priemonėms. Jos tinkamos daugumai miesto automobilių ir kompaktiškiems sedanams, o nuo 2012 metų – visiems sedanams.

Ekonomiškos kuro sąnaudos ir tylus riedėjimas

Palyginti su pirmtakėmis „Cinturato P4“ ir P6, padangos „Pirelli Cinturato P1“ pasižymi akivaizdžiai mažesniu pasipriešinimu riedėjimui ir žemu triukšmo lygiu. Jos taip pat padarė pažangą stabdymo ir važiavimo kokybės srityse.

Padangų gamintojas siūlo efektyvų kuro sunaudojimą, žemą triukšmo lygį, didelę ridą, nepamirštant, be abejo, gero saugumo lygio. 

> Pagerintas pasipriešinimas riedėjimui

Pasipriešinimas riedėjimui leidžia greitai įvertinti padangų energijos sunaudojimo efektyvumą. Kuo jis mažesnis, tuo mažiau energijos sunaudoja važiuojantis automobilis. „Pirelli“ praneša, kad „Cinturato P1“ padangos pasižymi 25 % mažesniu pasipriešinimu riedėjimui, palyginti su pirmtakėmis. Tai leidžia 4 % sumažinti kuro sąnaudas  ir CO2 išmetimą. Šį rezultatą taip pat pagerino 15 % sumažintas svoris.

> Pagerintas triukšmo lygis

„Cinturato P1“ profilis buvo optimizuotas, siekiant 1,5 decibelo sumažinti išorės triukšmo lygį, palyginti su P4 ir P6. Triukšmas salone yra 30 % mažesnis nei „Cinturato P4“ (–1 db).

> Pagerintas stabdymo kelias

„Cinturato P1“ pagerintos ne tik „žaliosios“ savybės, palyginti su „Cinturato P4 ir P6“, jos taip pat yra saugesnės. Iš tiesų, važiuojant 100 km/val. sausu keliu, P1 siūlo vidutiniškai 4 % trumpesnį stabdymo kelią, palyginti su P4, ir 3 % mažesnį stabdymo kelią važiuojant 80 km/val. greičiu.

> Išskirtinis patvarumas

„Pirelli“ pagerino ridą nuo 50 000 iki 60 000 kilometrų. Pasak gamintojų, norint gauti šį skaičių, reikia laikytis tam tikrų priemonių: sukeisti padangas kas 10 000 kilometrų, „tvarkingai“ važiuoti, išlaikyti pakabą geros būklės ir t. t.

„Pirelli Cinturato P1“ dydžiai

Šiuo metu rinkoje egzistuoja virš 40 įvairių Pirelli Cinturato P1 padangų dydžių: 14, 15 ir 16 colių bei greičio indekso pasirinkimas nuo T iki V.