Naujos padangos: gamintojų naujienos - Dunlop Sport Maxx RT: technologija, perimta iš lenktynių

Dunlop Sport Maxx RT: technologija, perimta iš lenktynių

Naujos padangos Paskelbta 2012-05-15

Norėdama sukurti dar efektyvesnes padangas, „Dunlop“ daugiau dėmesio skyrė struktūrai, protektoriui ir gumos mišiniui. Tikslas: padidinti važiavimo malonumą taip, kad nenukentėtų įvairiapusiškumas ir saugumas. Paaiškinimai vaizdo medžiagoje.

Padangos Audi S4 Dunlop Sport Maxx RT Nuotraukos © : Dunlop

Stabdymo blokai
Siekdama sumažinti stabdymo kelią, „Dunlop“ sukūrė sustiprintus blokus, kurie užtikrina trumpesnį slydimą dėl didesnio standumo. Tiksliau tariant, tai yra kanalai, jungiantys V formos guminius blokelius.
> Vaizdo medžiaga: padangų „Dunlop Sport Maxx RT“ stabdymo blokų veikimas

Iš lenktynių perimtas gumos mišinys
Siekiant geriausio sukibimo, „Dunlop Sport Maxx RT“gamyboje naudojamas specialus gumos mišinys, kuris  kompensuoja itin mažus dangos  nelygumus ir užtikrina maksimalų sąlytį su keliu. Įsitikinkite tuo vaizdo medžiagoje:
> Vaizdo medžiaga: „Dunlop Sport Maxx RT“ padangų gumos mišinio ypatumai

Išorinių blokų optimizavimas
Norėdama pagerinti padangų reakciją ir tikslumą, „Dunlop“ padangoms Sport Maxx RT panaudojo masyvius išorinius pečių blokus, kurie leidžia protektoriui tinkamai veikti esant didelei apkrovai.

> Vaizdo medžiaga: padangų „Dunlop Sport Maxx RT“ išorinių blokų veikimas

Pasipriešinimo riedėjimui gerinimas
Norėdama pagerinti pasipriešinimą riedėjimui ir kuro sąnaudas, „Dunlop“ sumažino padangos svorį bei oro skvarbos koeficientą ir taip sumažino aerodinaminį pasipriešinimą.
> Vaizdo medžiaga: „Dunlop Sport Maxx RT“ padangos energijos optimizavimas

Daugiau informacijos: