Naujos padangos: gamintojų naujienos - Padangos „Sailun Atrezzo ZSR“: „rezulteo“ bandymas

Padangos „Sailun Atrezzo ZSR“: „rezulteo“ bandymas

Naujos padangos Paskelbta 2014-11-07 Edgaras

Gamintojas „Sailun“ siekia būti garbingas. Norėdamas įrodyti naujausio gaminio „Atrezzo ZSR“ efektyvumą, kinų gamintojas pakvietė mus sėsti prie galingų sportinių automobilių vairo.

„Sailun Atrezzo ZSR“ lenktynių trasoje „Rezulteo“ pristato naujųjų „Sailun Atrezzo ZSR“ bandymą, kuris vyko Lohéac lenktynių trasoje - Nuotraukos © : rezulteo

Apie Sailun markę kalbame jau ne pirmą kartą. Jau turėjome progą išbandyti šio gamintojo žieminių padangų gamą

Šį kartą susitikimas buvo paskirtas Lohéac lenktynių trasoje, norint išbandyti Atrezzo ZSR. Naujausios kinų gamintojo padangos siekia tapti UHP padangomis (Ultra Haute Performance – itin aukštos kokybės). 
Nors ZSR padangos nebando varžytis su šios kategorijos pirmaujančiais produktais, vis dėlto jos siūlo puikias eksploatacines savybes su optimizuotais grioveliais, skirtais važiuoti dideliu greičiu (1), standų centrinį kanalą geram stabilumui užtikrinti ir optimalų sąlyčio su keliu plotą (2) bei plačius griovelius, sukurtus greičiau pašalinti vandenį (3).

UHP padangos „Sailun Atrezzo ZSR“Nuotraukos © : rezulteo

Sukibimas, stūmimas ir 4 varomieji ratai bandymui 

„Sailun“ komandos mėgsta iššūkius. Siekiant išbandyti ZSR geromis sąlygomis, buvo pasirinkta Lohéac lenktynių trasa. Pagal programą numatyta galimybė išbandyti padangų galimybių ribas su galingais skirtingo dizaino automobiliais.

Automobiliai Loheac lenktynių trasojeNuotraukos © : rezulteo

Šonaslydis ir kompanija

Bandymas pradedamas automobiliu Nissan 350Z. Tikslas yra išbandyti padangų sukibimo galimybes ir ribas, kuomet jos nebesukimba. Pripažinkime, kad padangos su užduotimi susitvarko gerai ir sukelia teigiamus jausmus bei patenkina komfortui keliamus reikalavimus. Automobilis šonu slysta gerai

Nors ši užduotis labiau pramoginė nei pamokanti, vis dėlto ji leidžia įvertinti protektoriaus atsparumą kuris, veikiant 280 AG, dėvisi švariai ir tolygiai.

Trasos ataka

Tikriausiai sportinės padangos geriausiai įvertinamos važiuojant lenktynių trasoje.

Bandymui mes naudojame Clio IV RS (200 AG) ir Mégane III RS Trophy (275 AG). Važiavimas tuščiąja eiga leidžia judėti be apribojimų ir išbandyti padangas be jokios elektroninės apsaugos.

Pirmieji ratai padidina padangų temperatūrą ir iš karto leidžia įvertinti puikų tikslumą
Lohéac lenktynių trasa pasižymi greitais posūkiais su nedideliais reljefo pakilimais bei labiau vingiuotomis atkarpomis. Tačiau padangos kelia pasitikėjimą ir puikiai susitvarko su situacija.

„Sailun“ padangų kriterijus, iš kurio buvo labiausiai tikimasi, yra sukibimas. Esant galingai traukai, priekinės padangos buvo ypač efektyvios išvažiuojant iš posūkio ir didinant greitį. Jos pagirtinai su tuo susitvarko ir pasipriešina priekinės ašies slydimui.

Paprastai lenktynių trasoje važiuojant padangomis, skirtomis važinėti keliais, kuo daugiau ratų nuvažiuota, tuo labiau mažėja padangų patvarumas. Tačiau „Mégane“ išlaiko puikų tikslumą ir sklandžiai atlieka tiek posūkio pradžią, tiek pabaigą. „Clio“ pasirodo mobilesnės ir išlaiko puikų balansą tarp ašių ir gerą galinės dalies mobilumą posūkio pradžioje.

Nors Atrezzo ZSR“ tikrai negalima lyginti su itin aukštos kokybės sportinėmis padangomis (o gal ir nepretenduoja?), turime pripažinti, kad jos puikiai susitvarkė su užduotimi ir visiškai atliko pramoginę funkciją už labai patrauklią kainą. Padangų eksploatacinės savybės yra tolygios,  ir per visą bandymo laiką atsparumas buvo labai geras, nepaisant abrazyvinės kelio dangos. Važiuojant tokiomis sąlygomis (sausa kelio danga), padangų pasiekimų lygis savo kategorijoje yra puikus. Neturėjome progos  išbandyti jų šlapioje trasoje. Todėl negalime įvertinti bendro padangų eksploatacinių savybių efektyvumo.

 

Išvada: „Atrezzo ZSR“ gali pasipriešinti dideliam galingumui. Tai patvirtina šis vaizdo įrašas: