Naujos padangos: gamintojų naujienos - Nokian WR A4, rezulteo bandymas

Nokian WR A4, rezulteo bandymas

Naujos padangos Paskelbta 2016-03-21 Julien Taillandier

Nokian gamintojas pristato savo naujieną WR A4, žiemines padangas skirtas didelių pajėgumų transporto priemonėms. Nokian valdose, Suomijoje, mes turėjome progą išbandyti didelį technologijų koncentratą, to kuris jas žada ir kuris jomis gali pasigirti.

Nokian WR A4 ant sniego Nokian WR A4 protektorius ant sniego - Nuotraukos © : Nokian Tyres

Suomijos gamintojas Nokian yra nenuginčijamas žiemos sąlygoms skirtų padangų specialistas. Jo bandymų bazė esanti už keleto šimtų metrų nuo Šiaurės poliarinio rato, kuriame mes atradome WR A4, yra gražus šio gamintojo investicijų pavyzdys jo produktų paruošimui. Iš tiesų, iš visų žieminių plėtros centrų, kuriuos mes turėjome progą aplankyti, šis buvo pats įspūdingiausias. Inžinierių sugebėjimai iš tikrųjų leidžia dirbti optimaliomis sąlygomis. 800 metų ilgio tunelis skirtas stabdymo ant ledo testams yra gražus pavyzdys įdėtų gabumų ir panaudotų optimalių sąlygų WR A4 atsiradimui.

Eksploatacinės savybės kurios keičiasi iš esmės

WR A4 atvyksta pakeisti WR A3. Jos patenka į sportiškiausių žieminių padangų kategoriją suomių gamintojo asortimente, kaip tai leidžia atspėti asimetrinis protektoriaus profilis. Bendra koncepcija, kaip ir padangų kurias jos pakeičia, net jei žadėti pasiekimai yra reikšmingi.

Iš tiesų, kad pristatytų šias itin daug funkcijų atliekančias padangas, Nokian trumpam ištrūko iš savo sniego specialisto vaidmens. Pokyčiai, taip šis gamintojas nori priminti, kad jo sritis pasilieka atšiaurioje žiemoje.

Taip šios padangos yra aiškiai orientuotos į eksploatacines savybes ant šlapios kelio dangos su vandens pašalinimui optimizuotu protektoriumi.  Nuo rašto formos iki griovelių dugno poliravimo, viskas buvo padaryta, kad padangos būtų kokybiškos lyjant.

Nokian WR A4 bandymas Nuotraukos © : Nokian Tyres

Žinoma, tai nėra padaryta nepriekaištingų žieminių eksploatacinių savybių nenaudai, kurioms sėkmės atneša visas Nokian sumanumas, ypatingai mišinio su naujos kartos guma paruošime.

Sportinį ir dinaminį aspektą garantuoja sustiprinta struktūra, identiška būtent neperšaunamoms liemenėms naudojamai technologijai.

Bandymas ant suomiškų ratų.

Nokian sprendimas mus priversti išbandyti šias padangas šiaurinėmis sąlygomis yra drąsa, nes teoriškai šios padangos nėra numatytos tokioms atšiaurioms žiemos sąlygoms.

Tačiau Audi RS5 ant grindinio su 255 35 R19 96V visiškai neatrodo įbaugintos artinantis prie užšalusių ežerų ir kelių. Priešingai, vairavimo pojūtis ir važiavimo komfortas atrodo daug geresni už pasiūlytus Nokian WR D4, kuriuos mes išbandėme tokiomis pat sąlygomisprieš kelis mėnesius. Net jei pastarasis turi kitokią poziciją.

Ledinio vėjo, kelią padengiančio sniego sluoksniu, suformuotuose dideliuose vingiuose, WR A4 pasirodo labai raminančios. Į vietas padengtas šviežiu sniegu yra įvažiuojama stebinančiai lengvai, ir šiomis sąlygomis Quattro perdavimo susivienijimas nuo mūsų bandomosios transporto priemonės iki šių padangų atrodo nenugalimas.

Logiškai, ant plikledžio eksploatacinės savybės yra ribotos, bet šiomis sąlygomis viena dygliuota padanga įstengia puikiai išsisukti iš sunkios padėties.

Nokian WR A4 ant Audi RS5Nuotraukos © : Nokian Tyres

Tiesą sakant, mes tikėjomės ilgesnio bandymo, kad realiai galėtume įvertinti šių daug žadančių padangų pajėgumą. Mes su nekantrumu laukiame pirmųjų testų rezultatų, atliktų oficialių organizacijų (ADAC ir t.t...), kad sužinotume kokią poziciją jos užima konkurencijos atžvilgiu.

Kokioms transporto priemonėms?

2016 metų vasaros pabaigoje bus siūloma daugiau nei 50 WR A4 dydžių, nuo 16 iki 21 colių bei galingoms ir/arba sportinėms transporto priemonėms. Run-Flat taip pat siūlo daugelį dydžių.