Naujos padangos: gamintojų naujienos - Naujos Nokian padangos: iLine ir eLine 2

Naujos Nokian padangos: iLine ir eLine 2

Naujos padangos Paskelbta 2016-02-01 Alexandre Lenoir

Suomijos gamintojas Nokian išleidžia dvi naujas vasarines padangas, iLine ir eLine 2 sukurtas tam, kad Venturi Groove sistemos ir Coanda technologijos dėka galėtų drąsiai sutikti kartais sudėtingas vairavimo sąlygas.

Nokian eLine 2 Naujos vasarinės Nokian iLine ir eLine 2 padangos idealios sudėtingoms sąlygoms. - Nuotraukos © : Nokian-2016

Naujos iLine yra pritaikytos miesto bei kompaktiškiems automobiliams ir yra siūlomos 13-16 colių skersmens. Jos buvo sukurtos tam, kad drąsiai sutiktų kartais sudėtingas Vidurio Europos klimato vairavimo sąlygas ir būtu atsparios smulkių akmenukų poveikiui ir laiko pažeistai kelio dangai. Ant vidinių ir išorinių padangos šonų išdėstytos Venturi Groove sistemos užduotis, visų pirma, yra užkirsti kelią akvaplaningui. Tarp blokų esantis raštas pagreitina vandens pašalinimą, tačiau iš tikrųjų taip yra optimizuotas ir viso protektoriaus dizainas.
iLine taip pat yra ekonomiškos, nes be atsparumo nepalankioms orų sąlygoms, jos taip pat siūlo silpną pasipriešinimą riedėjimui ir dėvėjimuisi. Savybę atvėsinti padangas turintis golfo kamuoliuko fasono padangų dizainas taip pat leidžia sumažinti pasipriešinimą orui ir riedėjimo triukšmą. Kitas išradimas yra skirtas sumažinti gumos temperatūrą: pušų aliejaus įdėjimas į silicį sumažina trintį tarp molekulių, taigi, ir mišinio kaitimą.

Nuotraukos © :
 

15 ir 16 colių skersmens siūlomos eLine gamos padangos, visų pirma, yra priskiriamos kompaktiškų segmentui. Šios padangos, turėdamos žymę AA, užtikrina puikų stabdymą ant šlapios kelio dangos, kaip ir ekonomiją, vertą geriausių dalykų.

 Gerai, kad žieminių padangų specialistas Nokian labai tikisi pelnyti vardą tarp garsiausių vasarinių padangų prekinių ženklų, ypatingai nukeipdamas savo strategiją į saugumą. Kaip tik gamintojas išskiria savo nuo akvaplaningo apsaugančią technologiją Coanda, kurios išilginiai grioveliai pagreitina vandens pašalinimą iš po protektoriaus. Pasak Nokian, panaši srovių valdymo technologija yra ant lėktuvo sparnų ir ant Formulės 1 sparnų kraštų.

Nuotraukos © :
 

Taip pat yra riedėjimo triukšmo filtravimas. Tam, kad išvengtų garso bangų pakilimo į kabiną, Nokian sukuria ypatingą gumos mišinį skirtą tai daliai, kuri yra tarp šoninės sienelės ir gumos. Be dizaino, pagerinančio oro srovės judėjimą, protektorius taip pat turi saugumo rodiklį kuris aiškiai, milimetrais, rodo griovelių gylį. Likus tik 4 mm pasirodo raudona juosta, kuri praneša, kad jau laikas važiuoti į autoservisą.

Naujosios iLine ir eLine yra laukiamos nuo 2016 metų pavasario.