Naujos padangos: gamintojų naujienos - „Michelin Alpin 5“: dar efektyvesnės , dar universalesnės

„Michelin Alpin 5“: dar efektyvesnės , dar universalesnės

Naujos padangos Paskelbta 2014-03-17 Edgaras

„Alpin 4“ yra puikiai žinomos padangų segmente, kuris visada išsiskyrė daugybe testų ir bandymų. Nors šių padangų gyvavimas dar nesibaigė, „Michelin“ parduoda jų įpėdines: „Alpin 5“.

Michelin Alpin 5 „Michelin Alpin 5“ netrukus nuvainikuos „Alpin 4“ - Nuotraukos © : rezulteo

Michelin Total Performance tapo gamintojo iš Klermonto (Prancūzija) visų naujų padangų technologijų plėtros ženklu.

Po šiuo pavadinimu slepiasi įsipareigojimas plėtoti bendrą eksploatacinių, net viena kitai prieštaraujančių, savybių našumą. Kitaip tariant, tai reiškia, kad Alpin 5 yra mažiausiai tokios geros kaip Alpin 4 tose srityse, kuriose savybės išlieka tokios pat. O tai žada sėkmę, žinant  A4 privalumus.

 

Padangos, skirtos naudoti nuo spalio iki balandžio

Statistika rodo, kad žieminėmis padangomis, naudojamomis Europoje ne šiaurės šalyse, daugiausiai važinėjama „juodaisiais keliais“. Skaičiai patvirtina tyrimą, kuris buvo atliktas Dresdeno universitete, VUFO, kad 57 % nelaimingų atsitikimų žiemą įvyksta važiuojant sausu keliu. 

Tokių skaičių paskatintas, gamintojas Michelin sukūrė padangas, siekdamas patenkinti realius vairuotojų poreikius ir suteikti jiems optimalų saugumą važiuojant bet kokiu keliu šaltuoju metų laiku. 

 

Bekompromisė plėtra

Tobulindamas savo padangas, Michelin optimizavo padangų gumą, struktūrą ir profilį, siekdamas pasiūlyti optimalų sukibimą bet kokiomis sąlygomis, kokiomis padangos susiduria žiemą: sniegas, ledas, sausa, šlapia kelio danga ir t. t.

„Michelin Alpin 5“ protektoriusNuotraukos © : rezulteo

Protektorius turi ryškesnį V formos profilį, palyginti su pirmtakėmis, pagamintą panaudojus „Stabiligrip“ technologiją, kuri pagerina sukibimą su apsnigtais keliais, ir pagerina vandens šalinimą.

Palyginti su, „Alpin 4“, „Alpin 5“ turi 17 % daugiau griovelių, kurie pagerina padangų sukibimą su sniegu.

Mišinys „Helio Compound 4G“ (4-oji karta) suteikia daugiau lankstumo, tuo pačiu užtikrindamas geresnį sukibimą.

 

Michelin Alpin 5 bandymas

Volvo Michelin Alpin 5Nuotraukos © : rezulteo
Atlikus bandymus, atskleistas žieminių padangų pranašumas važiuojant bet kokiomis sąlygomis, kai termometro stulpelis priartėja prie 0 °C; pateikiame kelis skaičius:

„Norint sausame kelyje sustabdyti automobilį nuo 80 iki 0 km/val., kai oro temperatūra siekia 4 – 6 °C, žieminių padangų stabdymo kelias bus 4 trumpesnis nei vasarinių padangų ir 1,5 trumpesnis, stabdant nuo 50 iki 0 km/val."

Dialogas ir kryptingumas įrodo, kad „Michelin“ nori mums pateikti bendrą demonstraciją, o ne tik ant apsnigto kelio. Be to, gamintojas mums suteikė progą padangas išbandyti Tyrolyje su vidutinio galingumo skirtingais sedanais (Audi A3, Volvo V40, BMW 320d GT) ir skirtinguose bei vingiuotuose keliuose.

Reiklūs bandymai atskleidžia padangų subalansavimą ir pažengusį universalumo kriterijų atitikimą. Siauruose ir nelygiuose kalvotos Austrijos keliuose padangos sudaro puikų duetą su pasiūlytu automobiliu.

Šiam bandymui užbaigti, „Michelin“ mums suteikia progą palyginti „Alpin 5“ su jų vasarinėmis padangomis ( Primacy 3 ) neasfaltuotame kelyje, siekiant įvertinti šoninį sukibimą, trauką ir stabdymo kelią. Tokiomis sąlygomis kovą laimi naujosios žieminės padangos, įrodamos jų profilio konkurencingumą bei neabejotiną papildomą saugumą.

„Michelin Alpin 5“ bandymasNuotraukos © : rezulteo

„Alpin 5“ skirtos kompaktiškiems automobiliams, vidutiniams sedanams ir sedanams.  Jas bus galima įsigyti jau 2014 metų vasarą, dydžiai svyruoja nuo 195/65 R15 91T iki 225/55 R17 101V.