Naujos padangos: gamintojų naujienos - „Goodyear UltraGrip 9“: naujas lyderis?

„Goodyear UltraGrip 9“: naujas lyderis?

Naujos padangos Paskelbta 2014-10-29 Andrius

Pristatydamas naujas žiemines padangas „UltraGrip 9“, „Goodyear“ mums atvėrė savo mokslinių tyrimų ir plėtros centro duris. Turėjome galimybę suprasti, kaip šios padangos buvo sukurtos.

„Goodyear UltraGrip 9“ „UltraGrip 9“ dizainas, bandymai ir eksploatacinės savybės, su kuriomis „rezulteo“ susipažino „Goodyear“ mokslinių tyrimų ir plėtros centre. - Nuotraukos © : rezulteo

„UltraGrip“ tobulinimo kelias yra ilgas ir pažymėtas daugybe pokyčių, kurių dėka šios padangos pasiekė aukštą eksploatacinių savybių lygį, įvertintą daugybės testų ir organizacijų. Todėl UltraGrip devintu numeriu pažymėtos padangos patiria didžiulį spaudimą: jos privalo pranokti savo pirmtakes ir atlaikyti vis stipresnę konkurenciją.

 

Smarkiai pasistūmėjusi plėtra

Gamintojo Goodyear mokslinių tyrimų ir plėtros centro apsilankymas Liuksemburge rodo naudojamų priemonių mastą kuriant šias, 9 numeriu pažymėtas padangas.

„Goodyear“ inovacijų centrasNuotraukos © : rezulteo

Dar nė nepradėjus gaminti naujųjų padangų, „Goodyear“ sudarė jų techninių duomenų sąrašą, siekdamas sukurti produktą, visiškai tinkantį realioms sąlygoms, su kuriomis susiduria vairuotojai: sausas kelias, sniegas, ledas, šlapias kelias... Nepamirštant pagrindinių eksploatacinių savybių, kurias privalo turėti visos šiuolaikinės padangos, pvz., patvarumo, komforto ar pasipriešinimo riedėjimui.

 

Revoliucinė guma

„Goodyear“ sukūrė unikalią gumą, panaudodamas naujus elementus, pvz., plastifikatorių. Uždavinys buvo pagerinti sukibimą, kai smarkiai šąla, bet nepakenkti patvarumui ir energijos naudojimo efektyvumui.

 

Du skirtingi profiliai!

Pirmą kartą „Goodyear“ parduoda žiemines padangas su galimybe pasirinkti du skirtingus protektorius. Tokiu būdu norima sukurti puikias eksploatacines savybes bet kokio dydžio padangoms. Tai aiškinama tuo, kad vienais atvejais reikia papildomo centrinio griovelio, o kitais – ne. 
Gumos blokeliai buvo perdaryti ir patobulinti, siekiant pasiūlyti puikią trauką ir optimalų sukibimą. Blokeliai buvo sujungti vienas su kitu užsiblokuojančio tipo sistema, tokiu būdu gaunamas maksimalus standumas stabdant, nepakenkiant lankstumui, kuris reikalingas geram sukibimui. Vandens šalinimui taip pat buvo skirtas didžiulis dėmesys.

„Goodyear UltraGrip 9“ žiemos ženklinimasNuotraukos © : rezulteo

Eksploatacinių savybių patvirtinimas

Norint užtikrinti „UltraGrip 9“ efektyvumą, buvo sukurta ne mažiau nei 3000 prototipų bei 70 skirtingų gumos junginių ir išanalizuota 50 skirtingų savybių, nuvažiuota 500 000 bandomųjų kilometrų.

Mes turėjome galimybę dar iki pristatymo pasivažinėti su „Ultragrip 9“ ir įvertinti jų sukibimą su šlapia kelio danga, komfortą, reakciją... Nors įspūdžiai puikūs, palauksime pirmųjų bandymų rezultatų, kad pamatytume, kokios jos yra iš tikrųjų šalia pagrindinių konkurentų, su Michelin Alpin 5 priešaky.

„Audi“ atliekant „Goodyear UltraGrip 9“ bandymą ant sniegoNuotraukos © : rezulteo