Naujos padangos: gamintojų naujienos - Energy Saver+: patvarumo testas

Energy Saver+: patvarumo testas

Naujos padangos Paskelbta 2012-07-28

Kaip atrodo „Energy Saver+“ pravažiavus 30 000 km? Kad tai sužinotų, „Michelin“, įgijusi konkurencinį rezultatų pranašumą, paprašė, kad „Dekra“ surengtų patvarumo testą. Sertifikavimo institucija palygino „Energy Saver+“ savybių pokyčius nuvažiavus daugybę kilometrų su pagrindinių konkurentų padangomis. Rezultatai gauti „Michelin“ naudai.

Michelin Performance Tour Spring 2012 Nuotraukos © : Michelin

„Michelin“ našumo išbandymas „Tour Spring 2012“

Testo protokolas
„Michelin“ padangų „Energy Saver+“ patvarumo testą atliko Dekra, nepriklausoma padangų sertifikavimo institucija, panaudojusi patvirtintas bandymų priemones.

Testo tikslas buvo nuvažiuoti 30 000 kilometrų normaliomis važiavimo sąlygomis (500 km/dieną). Vilkstinę sudarė 7 automobiliai, kurie pravažiavo 25 šalis.

Pasirinkti Golf 6 TDi 105 markės automobiliai su rinkoje pirktomis padangomis 195/65 R 15H. Jie buvo visiškai identiški, vienodai sureguliuoti ir vienodo svorio (šalia vairuotojo buvo pasodintas 68 kg sveriantis manekenas, kad būtų padidintas automobilio svoris).

„Michelin“ padangos „Energy Saver+“ buvo lyginamos su šiomis konkurentų padangomis: 

  • Continental ContiPremiumContact 2 
  • Pirelli Cinturato P1 
  • Bridgestone Ecopia EP150 
  • GoodYear EfficientGrip 

Tenka apgailestauti, kad „Continental“ nepristatė naujųjų efektyvesnių ContiPremiumContact 5. „Dekra“ patikino mus, kad perkant padangas rinkoje nebuvo pasirinkto dydžio padangų. 

Testo rezultatai

  Pirelli Bridgestone  Goodyear  Continental  Vidurkis
Stabdymas ant šlapio dangos 
(metrais)
+ 0.1
+ 0.6+ 2.3+ 1.6+ 1.2
Patvarumas 
(kilometrais)
- 8 200
- 8 300 - 9 200  - 11 700  - 9 300
Degalų sąnaudos 
(litrais)
 + 14  + 39  + 24  + 7  + 21 

Stabdymas ant šlapios dangos

Testas buvo atliktas Berlyne nuvažiavus 18 000 km. Matavimai rodo nukrypimą palyginti su „Energy Saver+“ stabdymo keliu.

Patvarumas

Jis atitinka kilometrų skaičių, kai pasiekiama padangų nusidėvėjimo riba. Skaičius gaunamas skaičiuojant nusidėvėjimo lygį nuvažiavus 30 000 km. Skaičiai rodo skirtumą nuo „Energy Saver +“ patvarumo.

Degalų sunaudojimas

Jis buvo matuojamas viso bandymo metu. Degalų ekonomija apskaičiuojama nuo bendro „Energy Saver+“ kilometražo. Matavimai rodo papildomų litrų degalų skaičių, kuriuos sunaudoja automobiliai, važiuojantys su konkurentų padangomis.

„Michelin“ našumo bandymo „Tour Spring 2012“ nuotraukos

Taip pat skaitykite
>> Michelin Energy Saver+: našumas
>> Michelin Energy Saver+: technologija
>> Michelin Energy Saver+: matmenys