Naujos padangos: gamintojų naujienos - ContiWinterContact TS 850: žieminės padangos kompaktiškiems automobiliams ir vidutinės klasės sedanams

ContiWinterContact TS 850: žieminės padangos kompaktiškiems automobiliams ir vidutinės klasės sedanams

Naujos padangos Paskelbta 2012-08-24

Tarp naujų žieminių padangų, laukiamų šį rudenį, svarbią vietą užima „ContiWinterContact TS 850“. Kompaktiškiems ir vidutinės klasės sedanams skirtos padangos pasižymi geresnėmis eksploatacinėmis savybėmis, palyginti su pirmtakėmis, CW, tiek saugumo, tiek rentabilumo ar ekologijos srityje.

ContiWinterContact TS 850 Nuotraukos © : Continental

Žieminių padangų rinka plečiasi, kiekvienais metais praturtėdama naujais, kaskart vis efektyvesniais modeliais. Continental taip pat ne išimtis. Po kelių savaičių gamintojas pradės prekiauti kompaktiškiems automobiliams ir vidutinės klasės sedanams skirtomis žieminėmis padangomis ContiWinterContact TS 850, kurios pakeis ContiWinterContact TS 830.

„Continental“ žada, kad „ContiWinterContact TS 850“ išsiskirs geresniu sukibimu su kelio danga žiemą, labai geromis važiavimo savybėmis ir trumpesniu stabdymo keliu ant šlapios kelio dangos, pagerintu manevringumu, didesne rida bei mažesniu pasipriešinimu riedėjimui

Kad pagerintų visas eksploatacines savybes, „Continental“ inžinieriai daugiausiai dirbo tobulindami protektoriaus raštąlameles bei šonų struktūrą.

ContiWinterContact TS 850Nuotraukos © : Continental

Daugiau briaunų geresniam sukibimui su keliu žiemą

Naujųjų „ContiWinterContact TS 850“ kryptinis profilis užtikrina geresnį sukibimą su sniegu dėl 10 % papildomų briaunų, reikalingų įsibėgėjant ir stabdant bei 20 % – atliekant posūkius. Be to, raštas sukurtas taip, kad išlaikytų eksploatacinių savybių lygį per visą padangų naudojimo laiką.

Lamelės, sustiprinančios manevringumą važiuojant bet kokiu keliu

Kitos technologinės naujovės susijusios su lamelėmis. Jos, sinusoidiniu būdu išdėstytos protektoriaus centre, padidina sukibimą su apsnigtu keliu bei apledėjusiuose kelio ruožuose. Ant pečių blokų išdėstytos lamelės pagerina padangos tvirtumą, vadinasi, ir automobilio manevringumą posūkiuose ir ant bet kokios kelio dangos.

10 % mažesnis pasipriešinimas riedėjimui

„Continental“ taip pat optimizavo naujųjų žieminių padangų pasipriešinimą riedėjimui, kad sumažintų degalų sąnaudas ir CO2 emisiją. Kad to pasiektų, inžinieriai pakeitė šoninių sienelių sandarą taip, kad būtų mažesnė šios zonos deformacija. Gautas 10 % skirtumas, palyginti su ankstesniu modeliu.

Taip pat skaitykite:

>> ContiWinterContact TS 850 konkurentai
>> ContiWinterContact TS 850 dydžiai