Naujos padangos: gamintojų naujienos - „ContiPremiumContact 5“ išbandžiau su „Caterham R300“

„ContiPremiumContact 5“ išbandžiau su „Caterham R300“

Naujos padangos Paskelbta 2013-07-01

Atlikdamas savo naujausių aukštos kokybės padangų bandymą „Continental“ mums pateikė staigmeną. Užuot tai atlikus su prabangiu sedanu, kuriam ir skirtos padangos, gamintojas pasiūlė jas išmėginti su legendiniu automobiliu: „Caterham R300“. Bandymo išvada: „ContiPremiumContact 5“ jį išlaikė su pagyrimu.

Padangų „ContiPremiumContact 5“ bandymas su „Caterham R300“ „ContiPremiumContact 5“ bandymas su „Caterham R300“ - Nuotraukos © : Continental

Paprastai ContiPremiumContact kategorijos padangų bandymai vyksta pagal nustatytą modelį: vykstama į lenktynių trasą, dažniausiai esančią vienoje iš pietinių Europos šalių ir naudojamas kuris nors sedanas, pageidaujama, kad būtų vokiškas: BMWAudi ir kt. Bandymai atliekami ir situacijos sukuriamos atsižvelgiant į atitinkamų transporto priemonių vairuotojų lūkesčius. Šį kartą Continental nutarė pasielgti kitaip ir pasiūlė žurnalistams išbandyti padangas visiškai kitokiomis sąlygomis…

„ContiPremiumContact 5“ bandymas su „Caterham R300“Nuotraukos © : Continental

 

Mums buvo paskirtas pasimatymas  Mortefontaine kelio grandinėje , Oise. Čia nematyti nei BMW, nei „Audi“, tik… Caterham R300. Šis garsusis senolis laikomas automobilių sporto pagrindu. Jis pasižymi itin geromis eksploatacinėmis savybėmis ir turi 175 arklio galių variklį „Ford Duratec 2,0 l“ bei yra ypatingai mažo svorio – vos 535 kg. Toks puikus santykis valdomas efektyviu, bet tvirtu rėmu, kuris neturi jokios važiavimo pagalbos: nei ABS, nei pagalbinės stabdymo sistemos, nei vairo stiprintuvo ar juo labiau ESP!

Tikslas: išbandyti „ContiPremiumContact 5“ be jokio filtro

Mūsų bandymas vyksta keliais etapais. Pradedame nuo važiavimo, kurio metu išbandome staigų stabdymą, manevravimą, slalomus…  Su niekuo neįmanoma palyginti šio automobilio-padangų derinio! Vienas dalykas aiškus: jis veikia nepriekaištingai. Derinys yra darnus ir nuoseklus.

„ContiPremiumContact 5“ bandymas su „Caterham R300“Nuotraukos © : Continental

 

Paskui mes pereiname prie bandymo Mortefontaine trasoje, kurią naudoja dauguma automobilių gamintojų. Joje atkuriamos visos situacijos, kokias galima sutikti kelyje: kalvotas reljefas, apirusi kelio danga, šlaitiniai posūkiai ir t. t. Kelyje, kurio pakelėse auga medžiai, stūkso uolos, stovi betoninės sienelės ar kurį kerta bėgiai, klysti negalima…  Ypač važiuojant tokiu automobiliu kaip „Caterham“, kurio pasyvus saugumas yra artimas nuliui.

 

Vos atsisėdus prie vairo pastebimas ContiPremiumContact gebėjimas išlaikyti mechanikos polėkį posūkiuose. Ši savybė neginčijamai susijusi su gumos kokybe, bet taip pat su nestandartiniais matmenimis (205/55 R17). Posūkiai vienas po kito atliekami nuosekliai, nepriklausomai nuo  padangų padėties. Žinoma, kartais trūksta didesnio tikslumo, bet šiuo atveju tai visiškai atleistina...

Galiausiai, ContiPremiumContact 5 mums paliko labai teigiamą įspūdį, nors ir tikėjomės jas išbandyti normaliomis sąlygomis.

Taip pat skaitykite:

    >> ContiPremiumContact 5: eksploatacinės savybės
    >> ContiPremiumContact 5: technologija
    >> ContiPremiumContact 5: matmenys