Naujos padangos: gamintojų naujienos - Bridgestone DriveGuard, Run Flat padangos skirtos visoms transporto priemonėms

Bridgestone DriveGuard, Run Flat padangos skirtos visoms transporto priemonėms

Naujos padangos Paskelbta 2016-01-27 Julien Taillandier

Bridgestone išleido į rinką padangas, kurios turėtų pažymėti svarbią datą: DriveGuard. Pirmas gaminys turi technologiją leidžiančią važiuoti nuleistomis padangomis, galinčią aprūpinti visas rinkos transporto priemones su sąlyga, kad jos turės prietaisą skirtą oro slėgio kontrolei (TPMS).

Važiavimas nuleistomis DriveGuard padangomis DriveGuard Važiavimas nuleistomis Bridgestone DriveGuard, pirmos runflat padangos pritaikytos visoms transporto priemonėms - Nuotraukos © : Bridgestone

Run Flat apibūdina technologiją, leidžiančią važiuoti nuleistomis padangoms.  Tikro saugumo nauda sprogus padangai pavojingose zonose, kuris vis dėl to turi naudojimo apribojimus ir ypatingai yra skirtas mažai transporto priemonių kategorijai. Iš tiesų važiavimo nuleistomis padangomis technologija atitinkamai turi padaryti labai tvirtas ir kartais nepatogias padangas. Run Flat taip pat yra brangesnės, sunkesnės su menku energijos efektyvumu ir skirtos automobiliams, turintiems pritaikytą pusiausvyros išlaikymą. Bet taip buvo anksčiau.

Važiavimas nuleistomis padangomis, kurios yra skirtos visoms transporto priemonėms

DriveGuard sukūrimas Bridgestone suteikia galimybę visiškai pakeisti žaidimo taisykles. Iš tiesų, šios naujos padangos siekia Run Flat technologiją padaryti prieinamą visų tipų transporto priemonėms. Vienintelė sąlyga yra ta, kad jos privalo turėti slėgio kontrolei  skirtą sistemą (TPMS), kaip to reikalauja reglamentavimas visoms parduodamoms transporto priemonėms nuo 2014 lapkričio mėn.

Tam kad pavyktų apibendrinti šią technologiją pašalinant jų pagrindinius apribojimus, Bridgestone daugiausiai dirbo su padangų struktūra. Jas reikėtų padaryti minkštesnes, kad jos būtų tokios pat patogios kaip ir klasikinis produktas. Kad tai pavyktų, Bridgestone žymiai optimizavo padangas, daugiausiai    važiavimo nuleistomis padangomis technologiją, taip pat tai, kas yra atsakingas už šių padangų tipo naudojimo apribojimus.

Taigi gamintojas palengvino struktūrą (10% svorio prieaugio) ir dirbo su įtempimų paskirstymu kai padanga yra nuleista, ir jos sugebėjimais šiomis sąlygomis išsklaidyti temperatūrą.

Bridgestone DriveGuard PrakiurusiNuotraukos © : Bridgestone

Bandymas: galutinis

Mūsų perduotas važiavimas, kurį suorganizavo Bridgestone, turėjo tikslą įrodyti, kad DriveGuard yra tikros Run Flat! Taigi, bandymas prasidėjo dvidešimties kilometrų distancija, įskaitant kalno tarpeklį ir greitkelį su transporto priemonėmis, galinčiomis važiuoti nuleistomis padangomis ! Pirmieji ratų apsisukimai atkreipia dėmesį į triukšmą, būdingą prakiurusiai padangai... skatinantį atsargumą. Bet kalbant apie važiavimą, reikia pripažinti, kad praktiškai neįmanoma žinoti, kad padangoje nebėra slėgio. Transporto priemonė išlaiko kryptį ir siūlo tinkamas paslaugas. Aiškios priežastys kodėl yra PRIVALOMA turėti slėgio kontrolės sistemą transporto priemonėse, kurios bus aprūpintos DriveGuard. Iš tiesų, automobilistai galėtų kuo puikiausiai važiuoti su prakiurusiomis DriveGuard padangomis net to nežinodami.

Nepamirškime, kad Run Flat technologija tik suteikia galimybę atvykti į artimiausią autoservisą priderinus vairavimą (80km, ne didesniu nei 80km/val greičiu).

DriveGuard klasikinio važiavimo konfiguracijos įvaldymas leidžia pastebėti, kad jos nėra tokios kietos, kaip klasikinės Run Flat. Pojūtis už vairo yra panašus į tą, kurį suteikia Turanza T001, šio gamintojo premium padangos. 

Klasikinių testų organizacijų suorganizuoti testai leidžia įvertinti realų pajėgumų lygį.

Bridgestone DriveGuard ant RenaultNuotraukos © : Bridgestone

Kam, kokia kaina?

Prisiminkime jas, visos transporto priemonės turinčios TPMS sistemą gali turėti šias padangas. Įskaitant ir oficialiai pripažintas, turinčias Run Flat padangas, kaip kai kurie BMW.

DriveGuard bus siūlomos nuo 2016 metų kovo mėnesio, nuo 15 iki 18 colių skersmens. Kitų dydžių padangos bus pasiūlytos šiais metais.

Iš esmės jos skirtos kompaktiškiems automobiliams ir sedanams. Jų kaina turėtų lygiuotis į rinkos „premium“ produktų standartus. Taigi, maždaug 10% pigesnės už klasikines Run Flat padangas.