Padangų ženklinimo praktinis vadovas - Padangų ženklinimas: trys kokybės kriterijai

Padangų ženklinimas: trys kokybės kriterijai

Padangų ženklinimas: instrukcija

Naujasis ženklinimas informuoja pirkėjus apie tris pagrindines padangos eksploatacines savybes: energetinį efektyvumą, sukibimą su šlapia kelio danga ir išorinį važiavimo triukšmo lygį. Kiekviena savybių pažymėta atitinkamos klasės raide ir spalva.

3 eksploatacinių savybių kriterijai etiketėje Pasirinkti 3 kriterijai padangų eksploatacinėms savybėms įvertinti - Nuotraukos © : Rezulteo

Energetinis efektyvumas

Etiketėje vaizduojamas degalų ženklasNuotraukos © : All Rights Reserved
Nuo padangų priklauso maždaug 20% viso degalų suvartojimo kiekio. Padangos protektorius turi nustatytą nuo karščio sklaidos atsirandančią deformaciją. Šis reiškinys sukuria jėgą, vadinamą pasipriešinimu riedėjimui (PR). Kuo ji didesnė, tuo daugiau suvartojama degalų. Nedidelis pasipriešinimas riedėjimui yra svarbus veiksnys norint sumažinti degalų suvartojimo kiekį ir CO2 išskyrimą.

Etiketėje nurodoma pasipriešinimo riedėjimui klasė, kuriai yra priskirta padanga. Žymima nuo A (mažiausias PR) iki G (didžiausias PR).

>> Palyginkite etiketėje nurodytas padangų eksploatacines savybes

Stabdymo efektyvumas ant šlapios kelio dangos

Padangų etiketėje žymimas lietusNuotraukos © : All Rights Reserved
Padangos sukibimas su šlapia kelio danga yra pagrindinis vairuotojų ir keleivių saugumo veiksnys. Europos teisės aktai dėl bandymų sudarė tikslų protokolą, kuriame apibrėžiamos sąlygos, kuriomis jie turi būti atliekami: atsižvelgiant į greitį, kelio savybes, vandens lygį, temperatūrą ir kt.

Klasė skiriama lyginant padangos ir etalono bandymų rezultatus. Žymima nuo A (geriausia) iki G (blogiausia).

>> Palyginkite etiketėje nurodytas padangų eksploatacines savybes 

Išorinio važiavimo triukšmo lygis

Padangų etiketėje žymimas triukšmasNuotraukos © : All Rights Reserved
Triukšmas, kurį sukelia riedančios padangos, yra vienas iš veiksnių, susijusių su padangos kokybe. Jis turi didelę įtaką bendram automobilio keliamam triukšmui. Važiuojant didesniu nei 50 km/val. greičiu pagrindinį triukšmą kelia riedančios padangos, todėl sumažinus išorinį riedėjimo triukšmą, sumažėja ir bendras triukšmo lygis. Atlikto bandymo rezultatai palyginami su reglamentuose nustatyta tvarka. Riedėjimo triukšmas skirstomas į tris klases ir žymimas viena (geriausias įvertinimas), dviem arba trimis garso bangomis.

>> Palyginkite etiketėje nurodytas padangų eksploatacines savybes

Taip pat skaitykite

>> Kas atlieka eksploatacinių savybių bandymus?