Padangų dizainas ir gamyba - Kokios padangos bus ateityje?

Kokios padangos bus ateityje?

Padangų technologija

Ateityje padangų nebebus, nes orą pakeis novatoriškos technologijos ir medžiagos. Į ratą bus integruota ne tik riedėjimo ir stabdymo funkcija, bet taip pat traukos bei pakabos funkcijos. Žvilgtelėkime į „Michelin“ laboratoriją.

Michelin Active Wheel „Michelin Active Wheel“ – variklio padangoje technologija! - Nuotraukos © : All rights reserved

Moksliniai tyrimai yra pagrindinis visų gamintojų padalinys. Šiems centrams skiriama nemaža investicijų dalis (iki 4 % apyvartos).

Tyrimo sričių yra labai daug. Pateikiame kelias, sukurtas „Michelin“, kuris padangų pasaulyje kartu su „Bridgestone“ užima pirmąją vietą. Rezultatai gali pasiekti rinką per dešimt metų.

 

Michelin Airless

Tai – beorės padangos, todėl nesprogstančios ir nereikalaujančios jokios priežiūros. Jos turi radialinę struktūrą, sukurtą iš įvairių medžiagų. Ant šios struktūros klijuojamas guminis protektorius. Susidėvėjus tokiai padangai užtenka ją restauruoti.

 

Michelin Tweel

 „Michelin Tweel“ (sutrumpinimas „Tire“ – padangos – ir „Wheel“ – ratai) – tai bandymas integruoti padangą ir ratą. Beorė ir restauruojama kaip „Arless“, tokia padanga yra pagaminta iš guminio protektoriaus, prijungto prie stebulės lanksčiais stipinais. Lankstūs stipinai yra sujungti su ratu ir deformuojasi sugerdami smūgį, tačiau taip pat lengvai išsitiesia. Tradiciškai oro užtikrinamą amortizaciją pakeičia itin lankstūs stipinai.

 

Michelin Active Wheel

Tai – įspūdingiausias technologinis pasiekimas. Šiame rate yra visos pagrindinės automobilio funkcijos: sukibimas, pakaba, stabdymas ir riedėjimas. Jame įrengtas galingas elektros variklis, pakabos sistemos bei stabdymo sistema. Šis ratas tiktų elektriniams automobiliams, varomiems baterija arba kuro elementu.  Su tokio tipo ratais automobiliui nereikės nei pavarų dėžės, nei sankabos, nei kardano, nei stabilizatorius, nei perdavimo veleno.

 

Šaltinis: „Michelin“ svetainė