Padangų gamintojų organizuojami renginiai - ContiWinterContact TS 830 P: bandymas Huez Alpių trasoje

ContiWinterContact TS 830 P: bandymas Huez Alpių trasoje

Gamintojai Paskelbta 2012-05-15

Su ar be ESP ant sniego? „Continental“ pakvietė „rezulteo“ atlikti bandymą Huez Alpių lenktynių trasoje „Trophée Andros“. Važiuodamas „Renault Clio 3 RS“ ir „Subaru Impreza“ su žieminėmis sportiškomis padangomis „ContiWinterContact TS 830 P“, mūsų pilotas galėjo patikrinti važiavimo kontrolės sistemos naudingumą. Įrodymas – nuotraukose.

Clio 3 RS ant sniego Nuotraukos © : All Rights Reserved

Kontekstas. Garsėjantis žieminėmis padangomis, Continental trasoje nori parodyti, kad padangos ContiWinterContact TS 830 P pagerina ESP (trajektorijos stabilizavimo sistema) arba ASR (slydimo kontrolės sistema) tipo važiavimo kontrolę.

Kelias. Šia proga Huez Alpių trasa Trophée Andros buvo padalinta į dvi dalis. Atlikti pakeitimai leido sukurti kelią iš slalomo, spyglių, staigaus stabdymo ir išbandyti skirtingus reljefus ir paviršius: šviežią sniegą, suvažinėtą sniegą ir ledą.

Automobiliai. Norėdama įvertinti padangų efektyvumą, „Continental“ kompanija pasirinko Renault Clio 3 RS, 201 arklio galios automobilį su padangomis 205 45 R17 88 V, ir Subaru Impreza XV 2,0D su keturiais varančiaisiais ratais, 150 arklių galios su padangomis 205 50R17 93V.

Bandymas. Mes apvažiavome dešimt ratų su ir be važiavimo kontrolės sistemos.  

  •   „ContiWinterContact TS 830 P“ bandymas su važiavimo kontrolės sistema


 

Važiavimas labai efektyvus: buvo smagu stebėti užtikrintą saugumą. Tiek įsibėgėjant, tiek stabdant ar atliekant posūkius automobilis išlieka stabilus ir tikslus. Po kelių ratų atrodė, kad automobilis važiuoja be važiavimo kontrolės sistemos, nes judėjo lengvai ir natūraliai.

  •   „ContiWinterContact TS 830 P“ bandymas be važiavimo kontrolės sistemos 

Be elektroninės pagalbos pokyčiai buvo labai ryškūs. Automobilis atrodė sunkesnis ir naudojo daugiau inercijos. Jis pasisuko įsibėgėjant ir stabdant krypo į dešinę. Slalome jis gerokai lėtesnis ir slysta prieš sustodamas.

Skaityti toliau:

rezulteo patarimas
Naudojamos kartu su kokybiškomis žieminėmis padangomis, naujos kartos važiavimo kontrolės sistemos neturėtų būti atjungtos važiuojant per sniegą. Žieminių padangų + ESP sistemos derinys leidžia neprarasti sukibimo ir judėti maksimaliai saugiai.

Tačiau būkite atsargūs. Elektronika negali kovoti su fizikos dėsniais. Važiuojant per sniegą visais atvejais reikia atsižvelgti į savo vairavimo stilių, įgūdžius ir automobilį.