Padangų gamintojų organizuojami renginiai - „Conti Safety Days 2013“: „Continental“ 5 padangų gamos išbandymų diena lenktynių trasoje

„Conti Safety Days 2013“: „Continental“ 5 padangų gamos išbandymų diena lenktynių trasoje

Gamintojai Paskelbta 2013-08-06 Andrius

Kaip ir kiekvienais metais, „Continental“ pakvietė padangų ekspertus išbandyti naujausius savo gaminius. Šiemet tai yra 5 padangų gama, kurią sudaro „ContiEcoContact 5“, „ContiPremiumContact 5“ ir „ContiSportContact 5“ padangos. Bandymas vyko Paryžiaus regione, Mortefontaine lenktynių trasoje. Penktą kartą organizuotoje „Conti Safety Days“ dienoje vyko keturi saugumui skirti seminarai: padangų slėgis, stabdymas ant sauso ir šlapios kelio dangos, važiavimas ir trasa visureigiais.

„Conti Safety Days 2013“ diena lenktynių trasoje Renginys „Conti Safety Days“ – neišvengiamas padangų ekspertų susitikimas - Nuotraukos © : Continental

Conti Safety Days tapo privilegijuota Continental prekės ženklo ir padangų ekspertų susitikimų vieta. Ši bandymų diena lenktynių trasoje yra galimybė atkreipti dėmesį į šių gaminių techninę pažangą ir suteikti naujos informacijos žurnalistams bei tinklaraštininkams, rašantiems apie automobilių saugumą.

Šiais metais Continental mus pakvietė į  Mortefontaine lenktynių trasą Paryžiaus regione, išbandyti 5 padangų gamos, kurią sudaro ContiEcoContact 5, ContiPremiumContact 5 ir ContiSportContact 5 padangos. Norėdamas įvertinti savo gaminių eksploatacines savybes, gamintojas suorganizavo keturis seminarus šiomis temomis: padangų slėgis, stabdymas ant sausos ir šlapios kelio dangos, važiavimas ir trasa visureigiais.

Seminaras apie slėgį

Automobilis: BMW 125i 

Padangos: ContiPremiumContact 5

„Conti Safety Days 2013“ seminaras apie slėgįNuotraukos © : Continental

Norėdamas įrodyti, kaip svarbu visada važiuoti su tinkamai pripūstomis padangomis, instruktorius paprašė mūsų važiuoti asfaltuota trasos dalimi pastoviu 40 km/val. greičiu.

>> Tinkamai pripūstos padangos: pasirinkus pasukimo kampą, automobilio trajektorija veda ant kelio nubrėžtu apskritimu.

>> 0,5 baro mažiau pripūstos padangos: norint išlaikyti reikiamą trajektoriją, būtina nuolat taisyti važiavimo kryptį.

 

Seminaras apie stabdymą

Automobilis: Clio IV RS

Padangos: ContiSportContact 5

„Conti Safety Days 2013“ seminaras apie stabdymąNuotraukos © : Continental

Iš pradžių mes atliekame stabdymo ant šlapios kelio dangos testą. Padangos ContiSportContact 5 gerai reaguoja ir užtikrina puikų saugumą. Norime priminti, kad važiuojant 90km/val. greičiu pagal šį kriterijų (pagal Europos ženklinimąA klasei priskiriamų padangų stabdymo kelias yra vidutiniškai 6 metrais trumpesnis už B klasei priklausančių padangų stabdymo kelią.

Paskui pereiname prie specialaus prietaiso, kuris leidžia atkurti avarinio stabdymo situaciją. Važiuodami maždaug 90 km/val. greičiu, priartėjame prie sankryžos, kurioje vaizdo signalas paskutinę akimirką parodo, į kurią pusę sukti: į kairę ar į dešinę. Rezultatas įtikinamas: užtenka vos kelių metrų sustabdyti ir tiksliai manevruojant išvengti kliūties. 

 

Seminaras apie važiavimą

Mes paliekame Clio IV RS ir persėdame į du visiškai skirtingo temperamento automobilius: lenktyninį (Caterham R300) ir elektromobilį (Volvo C30).

Automobilis: Caterham R300 

Padangos: ContiPremiumContact 5

„Conti Safety Days 2013“ seminaras apie važiavimąNuotraukos © : Continental

Caterham R300 yra bolidas, skirtas važiuoti lenktynių trasoje. Jis neturi nei elektroninio valdymo pagalbos, nei pagalbinio stabdymo, todėl puikiai tinka išbandyti teigiamas padangų savybes! Net važiuojant dideliu greičiu, „Caterham“ greitai ir tiksliai reaguoja tiek posūkiuose, tiek keičiant kryptį. ContiPremiumContact 5 atskleidė visą savo potencialą.

 



Automobilis: Volvo C30 

Padangos: ContiEcoContact 5 

Atlikę šį sportinį testą, seminarą tęsėme važiuodami elektromobiliu. Sėdome į Volvo C30 su padangomis ContiEcoContact 5. Reikėtų pasakyti, kad po riaumojančio Caterham, pasikeitimas yra daugiau nei radikalus. 100 % elektra varomas automobilis iš tiesų yra labai tylus, be to, buvo labai pasistengta, kad riedėjimo triukšmas būtų kaip galima mažesnis. 

 

Seminaras apie visureigius

Šio seminaro metu mes pasinaudojome dviem SUV automobiliais („Hyundai ix35“ ir „Hyundai Santa Fe“) bei visureigiu („Isuzu D-Max“).

Automobilis: Hyundai ix35 

Padangos: ContiPremiumContact 5

„Conti Safety Days 2013“ seminaras apie visureigiusNuotraukos © : Continental

Hyundai ix35 su keliais važiuoti skirtomis padangomis  labai prastai sukimba, kai tik kelio danga tampa sudėtingesnė. Šios pratybos pirmiausia skirtos parodyti, kaip svarbu tokio tipo automobiliams naudoti pritaikytas padangas, jei mėgstate važinėti ne asfaltuotais keliais.

 

 

Automobilis: Hyundai Santa Fe 

Padangos: ContiCrossContact LX 

Priešingai, Santa Fe su bekele važiuoti skirtomis padangomis (ContiCrossContact LX) nesunkiai įveikė visas kliūtis. Jos puikiai sukimba tiek su purvu, tiek su akmenuotu keliu.

 

Automobilis: Isuzu D-Max 

Padangos: ContiCrossContact AT 

Pagaliau perėjome prie rimtesnių dalykų ir sėdome į Isuzu D-Max su ContiCrossContact AT  („Gazelles“ ralio nugalėtojomis) padangomis. Važiavome šlaitais, nuožulniais keliais, vaikščioti skirtomis uolomis...  Padangos pasirodė patikimos ir atliko visas savo funkcijas. Sukibimas užtikrina gerą stabilumą važiuojant šlaitais bet kokio tipo keliu (per akmenis, purvą, žvyrą ir kt.). Tvirtos ir kartu nesunkiai prisitaikančios padangos gerai sugeria nelygumus, o kliūtis įveikia be didelių pastangų.