Padangų gamintojų organizuojami renginiai - „Bridgestone“ iš esmės pakeičia padangas su „Runflat“

„Bridgestone“ iš esmės pakeičia padangas su „Runflat“

Gamintojai Paskelbta 2014-12-05 Edgaras

Nuomonės apie padangas su „Runflat“ nesutampa. Ši technologija, kuri labai naudinga prakiurus padangai, taip pat turi keletą naudojimo ribojimų, kurie priverčia vairuotoją dvejoti. „Bridgestone“ praneša netrukus imsiantis pardavinėti padangas, kurios gali riedėti nuleistos, išlaikydamos beveik identiškas savybes, būdingas įprastoms padangoms.

„Bridgestone“ padangos su „runflat“ „Bridgestone“ pakeičia padangas su „Runflat“ dėl tipo padangų ribotų galimybių - Nuotraukos © : Bridgestone

Remiantis tyrimu, kurį atliko gamintojai, Europoje važiuojantis automobilis kas 75 000 kilometrų rizikuoja pradurti padangą. Kitose šalyse, kur keliai yra prastesnės būklės, pavojus prakiurdyti padangą yra dar didesnis. Tačiau nežiūrint šio skaičiaus, „RF“ padangų saugumo trūkumas yra realus, ypač padangai prakiurus greitkelyje.

„Runflat“ sulaukia nusiskundimų dėl to, kad tokios padangos yra sunkios, ne tokios komfortiškos, mažiau dinamiškos ir dažnai brangesnės nei klasikinės.

Bridgestone šiuo metu dirba su padangų „Runflat“ prototipu, kurių techninės savybės yra patrauklesnės ir kurias netrukus bus galima įsigyti rinkoje.

Šios visiems automobiliams skirtos naujos kartos padangos, parduodamos nuo 2014 metų lapkričio, aprūpintos padangos slėgio kontrolės sistema (TPMS)su arba be originalios „Runflat“ sistemos. Itin pastebimai skiriasi padangos struktūra, kuri nebebus tokia standi kaip dabartinės kartos padangos.

Kuriant šias padangas, didelis dėmesys buvo sutelktas į gumą, siekiant, kad ji būtų atsparesnė žemam slėgiui. Tokiu atveju nebereikėtų sustiprintų sienelių kaip dabartinėse „Runflat“ padangose. Buvo siekiama sukurti kaip galima artimesnes klasikinėms padangoms savybes.

Ši technologija bus pardavinėjama nuo 2017 metų (numatomas keitimo periodas – 2015 metais parduodamiems automobiliams).